Skip to main content

Mina Sidor

Mina Sidor är en del av vårt system Mina Aktiviteter.
För att börja använda det behöver du först aktivera ditt konto – följ guiden nedan.

När du loggat in kan du:

  • Ändra dina uppgifter, till exempel mejladress eller adress.
  • Anmäla dig till aktiviteter utan att fylla i dina uppgifter varje gång.
  • Se vilka aktiviteter du är anmäld till och om du är antagen eller står som reserv.
  • Avboka en aktivitet.
  • Läsa mejl och kvitton du fått.
  • Kolla dina betalningar.


GUIDE: Så här aktiverar du "Mina Sidor"

Du behöver ha tillgång till din e-postadress, så att vi kan skicka en tillfällig inloggningsnyckel. Sedan skapar du dina egna inloggningsuppgifter.

  1. Klicka på knappen nedan.
  2. Välj ”Logga in eller skapa konto”.
  3. Klicka på ”Ny användare? Välkommen att skapa konto!”.
  4. Fyll i ditt namn och e-postadress – du får då ett mejl med en inloggningsnyckel.
  5. I mejlet, klicka på ”Logga in med nyckel”.
  6. När du loggat in, gå till ”Redigera kontouppgifter” och skapa ett eget lösenord.

Nu är ditt konto klart!
Framöver loggar du in med din e-postadress och lösenord.

Har du redan aktiverat Mina Sidor så är det här du loggar in!


Har du glömt dina inloggningsuppgifter?

Om du redan har ett konto men har glömt ditt lösenord eller användarnamn så kan du härifrån beställa en tillfällig inloggningsnyckel via e-post. Med hjälp av nyckeln kan du byta ditt lösenord

Det här hittar du på Mina Sidor

När du loggat in på "Mina aktiviteter" möts du av följande vy

1. Tryck på Mina Sidor vid pilen.


Du hittar sedan följande information

  1. Bokningar: Alla dina bokningar de senaste 18 månaderna.

  2. Betalningar: Dina obetalda avgifter.

  3. Kalender: Dina bokningar samlade i en kalender.

  4. Meddelanden: Alla mejl och besked du fått de senaste 18 månaderna (t.ex. anmälningar, antagningar, avbokningar, kvitton och information från Sulink).

  5. Personuppgifter: Dina registrerade uppgifter – här kan du ändra och spara vid behov.

    Obs! Om du döljer ditt personnummer fungerar inte körkortet vid inscanning till föreläsningar.

  6. Medlemskort: Här finns ditt medlemskort – du kan skriva ut det eller ta en bild i mobilen och visa vid incheckning om du saknar körkort.

  7. Boka aktiviteter: Gör nya bokningar utan att fylla i dina personuppgifter igen.